Super fräsch!

Har precis bytt sänglakan, fikat med familjen då Cia, Erik och Tellus kom förbi en stund, duschat och peelat kroppen och använt balsam före shampoo för första gången. Får se hur det blir, det sägs att man får mer volym om man gör i omvänd ordning! Tog mammas jordgubbspeeling som hon aldrig använt så då tänkte jag att jag kan använda den. Tror jag köpte det till henne i julklapp för tre år sen eller nåt :O Har även haft ansiktsmask och smörjt in kroppen med lotion så jag känner mig super fräscht, så härligt! :D

Värst vad klockan har tickat på ikväll då, klockan är redan Big brother time. Jag som skulle gå igenom min kalender, men det får jag göra efter programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0