Ny vecka, nya händelser

Äntligen hemma efter att ha varit borta hela helgen, den gick inte så fort som jag trodde den skulle så det var skönt. Lyssnar just nu på låtar med Basshunter *dunka dunka*.
Börjar bli lite hungrig, hade ingen matlåda med mig idag för var ju hos Dennis i helgen och vi fick ändå lunchkuponger idag i skolan, så jag åt på donken men det ångrar jag som fan nu. Det stod mellan en jättegod sallad men jag valde donken, dåligt av mig! Det blir extra träning på gymmet imorgon, har ju inte gymmat på jätte länge känns det som, en vecka sen va?

Har ni sett vilket väder vi har idag? Fy fan vad trist, himmelen har varit alldeles mörk och det har spöregnat, min just nu är det bättre. Men kommer bli sämre under kvällen :( Jag som hade tänkt att cykla till skolan imorgon, vi får se hur det blir med det.

Sen jag kom hem har jag sprungit runt i hela huset och letat efter min datormus, sist jag såg den så använde de andra i min familj den till den andra datorn för de kan inte hantera musen på bärbara datorn :p Men jaja den tittar väl fram nån gång :)

Orkade inte fixa mig idag, fettigt hår + osminkad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0