Helgen!

Här sitter jag vid Dennis dator i hans kläder, glömde mina leggings hemma! Fattar inte hur jag kunde glömma det. Jag la allt på sängen och gick igenom alla mina leggings och la ett par på sängen, men tydligen inte för det låg inga i min väska. Men jaja, jag får åka till Skärholmen och köpa nya helt enkelt. Leggings går ändå alltid åt!

Helgen då! I fredags gick jag som sagt ut med Cissi i klassen och min älskling Dennis. Vi hade väldigt kul + det var Cissis första utgång så det var väldigt kul att vara hennes första utgång om man säger så :p Efter 02:00 gick vi därifrån, alla vi tre blev lite sega så vi bestämde oss för att dra hemåt. Under kvällen drack jag bara en öl och en cider samma sak för Dennis, men hade ändå ingen lust att bli full på ett tag :)

Igår var vi bara hemma och Dennis farbror och flickvän kom hit på middag och sen så blev det Eurovision songcontest under kvällen. Fan att vi inte vann, vi var så nära! Azerbaijan var sådär, inte jättebra direkt. Men vi kom inte sist iallafall :D

Lägger inte upp alla bilder än för jag vet inte vilka jag får lägga upp för Cissi. Men bjuder på några iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0