Grown up

Vet ni vad jag har gjort? Jag har betalat två fakturor för första gången i mitt liv. Den ena fick mamma hjälpa mig med, har ju aldrig gjort det förut. Sen fick jag göra själv och det gick galant :D Har ringt och strulat med SBAB, har strulat med dom förut också men idag funkade det, till en viss del.
Först gick det inte bra alls då det blev något knas men till slut kunde jag använda mig av mitt Handelsbank ID, det var nytt även för mamma :p Har överfört pengar därifrån. Känner mig så vuxen nu! :D

Idag har det varit skola, det märks att det snart är sommarlov för det händer ingenting nu typ. Imorgon ska vi ha seminarium om Boktips. Jag ska ha 14 år till salu som jag läste för två år sedan men den är riktigt bra. Har nog inte boken hemma så jag fick åka till Brandbergens bibliotek och låna den där, för biblioteket i Haninge centrum hade den inte.

Ville bara säga att jag lever och skriver snart ett inlägg till då jag berättar vad jag gjort under helgen osv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0