Great saturday

Nu har jag och Dennis kollat på kvällens film, det blev Wakewood, jätte skum film :O Idag har vi bara varit hemma med familjen, varit ute med hundarna då de fick springa lösa :) kollat på Red riding hood och Justin Bieber Never say never (Dennis var lite småirriterad under hela filmen men blev lite gladare när Miley Cyrus var med lite i filmen) och gått till Brandbergens centrum där vi träffade Rodney från Big brother :D Han hade precis kommit från en kryssning och var typ fortfarande berusad, han frågade även om vi ville ha "skumpa" :P Feg som jag var så blev det ingen bild på mig tillsammans med honom, men han bor ju här i Haninge och tror i Brandbergen så jag lär nog inte bli förvånad om jag ser honom flera gånger, Madelene däremot var jätte lycklig :) Bloggar just nu via Dennis iPhone och ska nu gå och lägga mig. Btw, om ni inte kan se den nya designen än så klicka på F5. Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0