Dags för sysslor

Här sitter jag och dricker te och funtar på att snart byta sänglakan och duscha, för gjorde inte det igår då jag var för trött och la mig direkt i sängen. Ska även hänga in mina kläder i garderoben!

Idag började jag kl 08:00 med tyska och följde därefter med två timmar samhällskunskap, vi gick igenom inför uppsatsredovisningarna. Snacka om seg lektion det var! Så duktig som jag var cyklade jag till och från skolan idag :D Dock tog jag inte på mig jackan för himmelen var klarblå imorse men det var svinkallt att cykla hem på eftermiddagen sen! :O

Idag har jag beställt present till älsklingen, tror han kommer bli väldigt nöjd! :D Sen så har jag plockat tre feta fästingar på Tiger, asså den katten är en fästingmagnet så det är äckligt. Man får plocka flera fästingar om dagen på sommrarna!

Men nu ska jag börja med mina sysslor! Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0