Ännu en härlig dag

Idag har det varit skola från 8:00 till 16:00. Hade muntliga nationella i engelska, det kändes inte så jättebra när vi satt där men fick VG :) Har fått VG på allt jag gjort i engelska så jag lär få VG i betyg, men nu vill jag ha MVG bara för det! Har även cyklat till och från skolan idag och körde coopers på idrotten men jag och två andra fick gå för jag har fortfarande den här pollen skiten så jag kan ju inte andas med näsan ibland :( Fattar inte när det ska gå över!

Sen jag kom hem har jag pratat med älsklingen om fredan och råkade somna när jag var ute på min balkong och solade, det var så skönt! :D Sen åt jag fyra knäckemackor med tomat, citronpeppar och oregano på, det är jättegott. Min klänning från Nelly.com kom idag också, beställde den för två dagar sen så de var snabba, ska ha på mig den på fredag! :D Dock så ser brösten rätt så stora ut i klänningen.. :O


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

Gud vad vacker du är, bästa fina vän!! =')

Pussar&kramar jag saknar dig!!!!<3

2011-05-11 @ 22:28:07
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0