Bilder från min 18 årsdag

Det togs inte så mycket bilder när jag fyllde år, i fredags blev det inga bilder alls och i lördags blev det några. Jag var väldigt dålig på att fota! Skulle ju vara kul om man hade bilder från när man var ute iallafall, men det blev bara några enstaka bilder på donken. Jaja, här kommer några stycken iallafall!

Det jag fick var en väska, parfymen dolce and gabbana the one, pengar (fick 1000 men det där är resten från när vi var ute), choklad, biobiljetter, gymhandskar, teckning från Kendra, en tröja, champagne, resa till London, tidning, shampoo och balsam och duschcreme, bismarks halsband och ring och örhängen, Kenzas läderarmband och halsband, silverörhängen, ugglaring, silverarmband, hjärtplatta och fyra glas.

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Härligt, det är bra med mig också.. eller är arg men det går över :)



Vad tycker du om tsunamin och katastroferna i Japan? Har lagt upp nya videoklipp från tsunamin, säkert trettio meter hög :/

2011-03-22 @ 22:12:28
URL: http://morgans.nu
Postat av: Moa

Grattis i efterskott bruden ^^

Hoppas du hade en jättebra födelsedag!

2011-03-30 @ 19:41:09
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0