Uppdatering

Tänkte ta och uppdatera bloggen och skriva om vad som hänt de senaste dagarna jag inte bloggat. Men jag insåg att klockan snart är 21:30 och ska strax hoppa in i duschen och sedan kolla på film och somna i min underbara sköna soffa, det blir Easy A idag som jag laddar ner just nu :D Får passa på och se tjejfilmer när pojkvännen är borta ;)

Kan berätta lite kort om dagen iallafall. Åkte hem till Sandra BL men gick direkt när jag kom fram till dörren för att gå till Hundbadet och löpa sol och jag tog årets första dopp. Jag tänkte innan jag åkte "ska jag ta med mig kameran? Nej det får bli en annan gång" haha är så lat med att fota nu för tiden..
Men hade det underbart skönt i solen med Sandra idag. Sedan gick vi hem till henne och åt en massa mackor och pratade lite till och vid 18:00 åkte jag hem till mig.

Ska nu hoppa in i duschen och vi får höras imorgon istället. Om det blir fint väder imorgon också ska jag och Sandra gå upp tidigt så det blir många timmar på stranden så man får någon färg!!

Hörs imorgon kväll då! Kanske åker till Dennis men vi får se.

Bjuder på en bild så länge. Från igår när vi firade mammas 50 års dag.

Kommentarer
Postat av: Lina

hello! :D haru fått solskydden? tänkte bara kolla av. en gång vann jag en snuttis från jollyroom. tog en månad innan dom skickade den :S

2011-06-16 @ 08:39:20
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Tiffany =)

Åh, min vackra vän, du är så fin på alla sätt! :o Å jag e hemma nu igen så vi måste ses snart bruttan ;) Pusselipuss<3

2011-06-20 @ 17:17:38
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0