Allt för idag

Godmorgon, goddag, godkväll och godnatt!
Ja, idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba. Började 10:00 och skulle egentligen ha slutat 19:00 men eftersom det var så himla mycket folk idag så bad de mig 10 minuter innan jag skulle sluta att jobba över, såklart tackar man inte nej det är ju mer pengar :) Så jag försökte få tag i mamma men det var skit samma för hon hade redan åkt, så hon och Madelene fick vänta på mig en timme ute i cafeterian, taskigt! Men vad ska man göra, sånt är livet.

Har inte gjort så mycker mer än så, har hjälpt Madelene med hennes löshår, har duschat, fixat tvätten (igen eftersom jag blev dyngsur imorse när jag åkte till jobbet och kläderna var fortfarande inte torra när jag skulle åka hem).
Ja det var väl det. Tack och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0