Live your own life

Idag har jag jobbat! Sen jag kom hem har jag fixat köket, fixat rummet, packat upp, bytt sänglakan, sorterat kläder och tvättat, lagat mat - blev hamburgare med konstiga knapriga pommes. Väntar just nu på att första omgången av kläderna ska bli klara så jag kan hoppa in i duschen. För sen ska jag kolla på TV och troligtvis somna :)

Dammsuga och damma får jag göra imorgon, det pallar jag inte med ikväll. Kul liv man har va? Först jobbar man sen när man äntligen kommer hem så måste man fixa och dona med tusen saker, hejdå livet typ. Visst det är kul att jobba och tjäna pengar men hemma så finns det alltid nåt att fixa - om jag orkar.

Tänkte ladda upp bilder från Gotland senare också om jag orkar, det hoppas jag. För om jag sparar det till imorgon så kommer jag skjuta upp det igen för jag lär vara trött efter att städa hela huset då antar jag :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0