Bygg- och chilldag

Hej i stugan! Eller bloggen då :) Har precis kommit ifrån affären här i Skärplinge, de blev glass som vi ska ha ikväll. Mysigt.

Idag har de börjat bygga på altanen medan jag har lapat sol haha :D Dennis farmor och farfar var även på ett snabbt besök idag. För min del blev det två korv med bröd till brunch eftersom jag gick upp ca 11:00.

Vi har inte gjort så mycket mer idag. Ikväll blir det att kolla på damfotboll och äta glass. Imorgon åker jag förresten hem, bokade biljett idag och är hemma till 20:00 imorgon. Hörs då!

Bilder från idag:

Dennis leker modell ;)

Dennis säger "ligg Fredde, ligg!"

Mys med Dennis och Freddan på filten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0