Min sista dag som blond

Idag har jag bestämt mig för att jag ska tona mitt hår brunt redan imorgon!
Har kollat på hårfärger idag och ska köpa det imorgon efter skolan. Slutar kl 13:00 imorgon så då kommer Dennis och möter upp mig och sen drar vi snabbt till centrum och köper färg och sen hem för att gå ut med Smilla och sen äta lunch tillsammans.
Vill noppa mina ögonbryn imorgon också, så som dom ser ut. Har låtit dom växa ut så jag kan gå och fixa till dom ordentligt och nu ser jag inte riktig klok ut.

Egentligen var mina planer för morgondagen att gå på bio eller bowla med några tjejpolare men knappt ingen svarar så det lär inte bli nånting med det. Äh jag ska inte gnälla, får mysa med min underbara pojkvän istället! :)

PS. Det är Dennis som ska tona mitt hår imorgon, får se hur det går.
Man får väl blunda, hålla tummarna och hoppas på det bästa!


Blir ungefär en sådan färg (om det går som det ska!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0