Påskhelgen!

Nu så sitter man äntligen i sin säng med datorn i knät och lyssnar på musik och gör typ ingenting :) Kollade på Big brother för ungefär två timmar sedan, missade dock gårdagens avsnitt så jag ska kolla på det efter inlägget.

Hörde iallafall att Rodney fick lämna huset, det är rätt! Visst han var underhållande men jävligt irriterande :O Det sägs att produktionen har "slängt ut" honom, kan ju vara att det är så eftersom han har blivit autonominerad tre gånger för att han har brytit mot flera regler, han har fått sina chanser att bättra på sitt beteende men har inte gjort det. Det är inte så att han får skylla sig själv, för Big brother är ju ett underhållsprogram och söker man in till huset så får alla där inne och tv-tittarna förvänta att allt kan hända. Men produktionen får faktist ta det också att allt kan hända för det är ju ett sånt program, det är ju därför vi kollar på programmet!

Men det var inte anledningen till detta inlägget, jag ska ju berätta vad som hänt idag och igår.

Igår så blev det mest solning på tomten med familjen Fröling, det har varit alldeles underbart väder hela helgen. Brände mig i lördags men då hade vi tyvärr ingen solkräm så Jocke åkte och köpte det igår men då var det ju lite försent eftersom jag redan hade bränt mig, men ja det får man ta om man är så jävla känslig mot solen :O Så det blev chill hela dagen. Jocke och Jennie åkte hem och istället kom farbror Stefan och lillkusinen Lea. Vi spelade kubb och såklart förlorade Dennis och jag stort, haha! :D
Innan middagen cyklade jag, Dennis och Niklas till affären för att köpa godis till kvällen.
Till middag blev det fläskkarré, revbensspjäll och pommes, så underbart gott! Det var meningen att jag och Dennis skulle sova i husvagnen men när vi skulle gå och lägga oss så var det fullt med äckliga nattfjärilar, asså jag blir galen och det känns att alla är i min kropp när jag ska försöka somna så det fick bli bäddsoffan igen. Fick ju sova där i lördags också för det var fullt i vårat rum :O

Idag så blev det väckning vid ca 10:50, då blev det att äta frukost, ta på sig shortsen och packa för sedan var det dags att lämna landet. Det var både skönt men ändå inte att åka därifrån, för där kan man ta det lugnt och inte tänka och känna att man måste göra tusen saker.
När jag kom hem så fick jag cykla till Pias för att köpa en kebabrulle, var så himla hungrig och mamma och Anders hade precis köpt från Vegabaren när jag kom hem. Men det var gott!
Det bästa idag var middagen, för då blev det grillad fetaost med tomat och chili! Nu är det sommar, så fort grillad fetaost kommer upp på tallriken så är det sommar, det är det asbolut bästa :D
Till efterrätt blev det en massa tårta som blev över från igår när typ hela släkten hade varit här, det missade jag :( Men det var jättegod tårta, iförsig tog jag bara chokladtårtan för var inte sugen på princesstårta.

Gud vilket långt inlägg det blev! Har fortfarande inte duschat heller, har inte duschat under hela helgen för man bara blivit smutsigare för varje dag. Men ska alldeles strax gå och ta en behövande dusch, får väl shampoonera, balsamera och tvåla kroppen tre gånger :p


Huset

Jag och älskling på promenad :)

Bästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0