Skola imorgon..

Nej nu måste jag gå och lägga mig, klockan är snart tolv och jag börjar 08:00 imorgon. Känner på mig att jag inte kommer få särskilt mycket sömn inatt :O Jaja, man får skylla sig själv!
Efter skolan har jag planerat att gå till centrum snabbt och be om att få byta skor, mina höga vagabond har gått upp i tyget, skorna kostar 1000kr och då ska dom fan hålla!

Älsklingen kommer förhoppningsvis hit imorgon, beror på om han ska praktisera på torsdag eller inte. Han har köpt en TV och en tv-bänk idag! Äntligen så kan man ligga i sängen och kolla på TV, det kommer att bli mycket skönare att somna nu haha :D

Men nu ska jag gå och borsta tänderna, tvätta ansiktet, hälla i ögondroppar i mina kliande röda kisande ögon och sen lägga mig bums i sängen och prata med älsklingen i telefon. God natt!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ohh snygga skor! :)

2011-04-28 @ 21:15:20
URL: http://itismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0