Perfekt väder som avslut på lovet

Sitter ute på altanen med datorn i det härliga vädret :) Det är varken för varmt eller för kallt det är alldeles lagom skönt. Har på mig shorts och linne idag, det är så skönt att inte behöva ha på sig en massa extra kläder för att det är kallt :)

Har tagit en behövande morgon dusch, gjorde det aldrig igår då jag var för trött, dvs jag bytte inte lakan heller så kände mig rätt så äcklig när jag vaknade imorse. Får göra det sen, ska först äta pizzan som snart ska in i ugnen, gå ut på en långpromenad med Smilla och gå upp till Brandbergen centrum för att lämna tillbaka H&M kläderna.
Senare ska jag tvätta mina kläder, byta sänglakan, fixa disken, naglarna, dammsuga rummet och göra ordning i datorn så det ser fint ut. Ja nu har jag saker att göra!

Känner av pollenallergin nu, jag nyser mycket, det kliar i näsan och ögonen och det flimrar just nu. Skit jobbigt! Tar mina allergitabletter men de har tydligen inte börjar verka än :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0