Glad påsk!

Idag har det varit väldigt varmt kan jag säga och en brännande sol. Har varit ute hela dagen och alla har jobbat, jag och Jennie krattade tomten och det är ingen liten tomt heller :p Och så fick man gratis bränna på köpet. Det märks att jag fått den när jag krattade för brännan ligger efter tröjan jag hade för när jag solade så solade jag med bikini. Mina ben är inte så snygga heller, knäna och fem cm upp på låret är jag röd men resten av benet vit :O Skit fult! Men men man ska ju inte gnälla ;)

Alla vi barn/ungdomar fick ett varsitt påskägg och så blev det fläskkarré och revbensspjäll med pommes till middag. En perfekt dag kan man lugnt säga! Sen blir det kladdkakan som jag bakade i förrgår till efterrätt.
Ja juste, vi har haft vår egna lilla valborg här redan! För när vi lastade på all löv i en hög så började det brinna bara helt plötsligt, men det kan vara från igår att det inte släcktes ordentligt.

Ikväll blir det nog chill och mys och äta upp påskäggen :D Hoppas ni också har en underbar påsk :)

Freddan gömmer sig när man ska kasta pinnen :p

Peter fixar med elden.

"Lilla valborgs brasan"

Älskling så fin :love:

Jag då.

Glada Bella :D

Man kanske inte ser så jättebra men om man kollar ordentligt så.

Älskling och jag :)

Skit snygga ;)

Mitt fina påskägg :)

Äggtoddy med rom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0