New week

Lyssnar just nu på You're gonna go far, kid med The Offspring :)
Försöker tagga upp mig själv till dagens pluggande :p

Ny vecka då, ska bli kul.. längtar till torsdag, för då kommer Dennis hit :D Mina päron har rest iväg så det lär bli en myshelg med min absoluta bästa älskling :love:

Började 8:30 idag, slutade 15:45, hann till bussen på en minut, puh :p
Fick tillbaka våra prov från tyskan idag, fick VG :D Men var fyra poäng från MVG! Men är jätte glad att jag fick VG :)

Idag blir det att plugga samhälle, så tråkigt.. men har man valt en plugglinje och inte vet vad man vill bli så blir det såhär.. för min del.
Äsh, jag får skylla mig själv när jag sa "men jag vill plugga!!", ja jo under sommaren längtade jag, nu längtar jag efter sommar lovet.

Idag fick vi också reda på att det blir en skidresa till Idre i februari, men vi får info om det idag och det ska lämnas in i över morgon! Och min morsa är inte hemma, så jag får ringa pappsen sen och fråga honom om han vill skriva under och betala, det går på 2100 spänn + utrustning.. men vi är borta från en torsdag till en söndag och vi kommer få bo i stugor så det lär bli sjukt kul + skidor på det ;)

Ska snart göra lite ris, Cia och Erik är just nu på visning så jag får göra riset och duka, sen lär det bli att dyka ner i samhället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0