Sol och värme

Dagens första inlägg då!
Sitter på sängen just nu med datorn i knät och lyssnar på låtar med Glee.

Idag på svenskan skrev jag en dikt på fem minuter och jag blev väldigt nöjd med den, man skulle använda så många ord som möjligt som fanns på pappret. Jag fick med alla förutom fem, och det var ca 20 ord. Kommer dock inte ihåg dikten, ack så dåligt!

Fick också hem ett presentkort från Gratisbio laddat med 50kr. Det är så smart, den har tillgång till ca 200 butiker tror jag det var.
Ska nog använda den imorgon, måste köpa ny dagkräm och blondspray eller silvershampoo.

Måste noppa mina ögonbryn ser jag. Jag har ett ögonbryn just nu, "Hejhej enögonbrynsdamen!"


Har smörjt in mig med solskyddsfaktor 25 idag. Har ändå fått lite färg!


Kommentarer
Postat av: CISSI

Ska du göra något kul i veckan? :)

2010-05-18 @ 20:28:40
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Tiffany ;)

heey mina skönaste söting! =D aah solen tar veerkligen hårt nu, men jag gillar't! ;) ..hoppas du hare superduper bra o vi hörs förhoppningsvis i helgen, för jag har kanske en plan vettu! ;D love uu'pössen!<3<33

2010-05-18 @ 23:03:29
Postat av: Bella

Haha ja det gillar jag med ;) Jasså? Härligt! Gör det du gumman. Love you to baby! :) <3<3<3<3

2010-05-19 @ 10:41:26
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0