Snart är skolan slut

Har bara åtta skoldagar kvar! Eller kanske till och med sex. Det är sjukt hur snabbt tiden går. Det känns som det var igår jag gapskrattade med härliga vänner från nian. Även fast det var drama 24/7 som hela skola snackade om men jag saknar det. Saknar mina gamla vänner, gamla bästisar man delade sina bästa minnen med.

Men nu är det nya tider! Och jag har gått ett år på gymnasiet. Har ju i stort sätt flummat igenom hela läsåret, så som jag tjatat så ska det bli skönt att börja plugga igen i höst. Men det kommer såklart bli tråkigt att lämna sina nya galna underbara vänner jag fått detta år. Men vi ska hålla kontakten!

Den 9e slutar jag skolan. Först blir det farväl av klassen och något avslut i aulan, sen åker jag och min familj till min kusins student och firar henne. Min mor fyller år samma dag, men vi ska inte fira henne då. Det blir någon annan dag. Men jag känner på mig att det kommer bli en kanon dag! Har bestämt mig att jag ska ha balklänningen på mig så den kommer till användning också + den är vit.

Planer för sommaren:
* Jobba i juni och lite i juli (om jag får jobb dvs!)
* Gotland vecka 27
* Grekland i två veckor, 5 - 19 augusti



Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

aaw va fint skrivet av dig! :D aah men de e sant :O de har ått jäkligt fort!?! :S de va mkt fina tider i 9an xD..men nu vet man vilka ens riktigt underbara vänner e! =D<33

2010-05-26 @ 21:54:21
Postat av: Bella

Ja sjukt fort! :O Hehe jag vet att det var riktat mot mig ;) Din lilla smurf! :) <333

2010-05-26 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0