Sjuk på lovet!

Har blivit jätte förkyld, det är inte kul alls. På sportlovet också, det är ju ännu bättre.
Idag skulle jag träffat Kincio för att prata om musikvideon, men han har fortfarande inte svarat på mitt sms och jag är förkyld så då är det ändå ingen idé.

Orkade inte blogga igår för jag var förkyld då också.
Igår var jag hemma med syrran och Erik och vi bakade bullar. Cia bakade sockerkaka också. Bullarna blev lite brända, men våran ugn är konstig så alla maträtter och bakelser blir typ alltid lite förstörda.

Så det blev bullar, sockerkaka och lite cola igår till kvällsfikat. Äntligen fick jag se "True blood" som är så grymt bra. Precis efter avsnittet tog slut ringde Moa mig direkt... Så vi prata om allt från "True blood" till "Mamma mia" till några personer till bloggare. Ja vi hoppade väldigt mycket under dessa 30 minuter.

Idag blir det bara att vara hemma och ta det lugnt och försöka bli frisk.
Jag ångade precis mitt ansikte så min näsa fick en liten botnings kur, sen hade jag ansiktsmask så jag känner mig väldigt fräsch just nu.

Syrran åkte precis till centrum så hon ska lämna tillbaka mitt halsband också. Är så sugen på choklad och cola så det inte är sant!

Nu ska jag snyta mig för 576e gången och sen sätta på "17 again" och äta lunch.
Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Lina K

Börjar dregla av de där bilderna ju! Ser otroligt mumsigt ut! Särskilt kanelbullarna =D

2010-03-05 @ 09:34:04
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Carrolized

ååh va gott!!

2010-03-07 @ 16:52:38
URL: http://carrolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0