Mitt sista inlägg som 16 år

Har sett på "Vampire diaries" (alltid bra, men inte bättre än "True blood") och "Bella&Tyra show".
Vet inte vad jag ska göra nu, sitter och stirrar på bakgrundsbilden på datorn och gör ingenting. Ska ta hand om min rena tvätt som jag inte gjort på två dar nu, mamma tjatar.

Jag börjar bli lite trött så jag ska väl gå och lägga mig snart. Tänk att jag fyller år imorgon, fan vad länge sen det kändes som jag firade mig sist.. med mina gamla vänner som jag inte ens pratar med idag, eller några av dom kommer men inte dom jag bråkat med förstås. Aja I'm so over it. Har till och med fått beröm för att jag gått vidare så snabbt för jag hade en tuff period då, med vänner, familjen, skolan ja allt.

Men imorgon blir det andra puckar. Var som sagt och handlade idag inför morgondagen and I'm so excited!
Och jag har redan fått reda på vad jag kommer få av pappa i present.. Som vanligt!


En bild från förra årets fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0