Onsdag och torsdag

HEMMA! Jag kom hem för ca två timmar sedan.

Igår åkte jag iväg till Sandra BR och hoppade studsmatta och pratade en massa och drack milkshake, hade det jätte mysigt i det fina vädret :)

Vid 17:00 ungefär ringde Sandra BL och hon bor ju också i Vega så jag gick dit innan jag tänkte åka hem då, men jag åt middag och sov över där istället :)

Vi gick och handlade lite saker som dom behövde och sen så kollade vi på TV och sen låg vi i sängen och snackade och sen sov.. Fast det var svårt att somna eftersom man inte var tillräckligt trött, men på morgonen var jag super trött, ville inte gå upp. Men jag gick upp vid typ 12:00, åt frukost och sen la vi oss ute i solen och solade topless. Även fast jag använde hur mycket solkräm som helst så har jag not fått liite färg :D Jag är ju typiskt en svennebanan som har svårt att få färg och när jag väl får det blir jag röd.. Inte snyggt! :O

Sen kom syrran förbi med Tellus så jag fick vakta honom en stund sen kom hon och hämtade upp oss och så åkte vi hem.

Har precis målat naglarna vita, det är rätt snyggt faktist, men får göra om ena nageln eftersom det hamnade skit där så det ser så fult ut just nu.

Vad ska jag göra ikväll då? Ingen aning. Typ klippa tånaglarna och måla dom vita också, jag vet inte riktigt. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0