I want YOU!

I somras letade jag efter en kamera eftersom min gamla fick ett dopp på klassresan. Jag är jätte nöjd med köpet. Men till sommaren 2010 vill jag ha en vattentät så man kan ta fina bilder under vattnet och när man badar. Har hittat en som verkar super bra. Har sett bilder och filmer som är tagna med kameran och jag vill så ha den! Det finns en i rosa också, gissa om jag är in love!!

Den kostar från 1335 - 2119. Det är inte så illa ju. Hoppas verkligen jag får jobb snart. Man kollar och kollar men hittar inget som lockar lixom. Får se, man kanske får ett samtal en vacker dag från ett företag. Haha som om det skulle hända. Man får väl drömma.

Nej men jag vill verkligen ha denna kamera! Den ser lite fjollig ut men den är ju cool samtidigt. Säg vad ni vill, detta är vad jag tycker och vill.



Den finns i fyra härliga färger...


... men jag vill ha en rosa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0