Gott nytt år!

Nu får jag ta i med hård handskarna asså. Jag har inte välkomnat det nya året riktigt. Men det är ju söndag och fortfarande vecka 53. Från och med imorgon vecka 1 då blir det nya tag and changes!

Idag har det bara varit chill. Har i princip varit inne på youtube och kollat på coola make up stilar hela dagen. Har precis kollat på "Angus, thongs and perfect snogging" med cheeze bolls och cola. Det behövdes verkligen, har känt mig nere och deppad i flera veckor nu om jag ska vara ärlig.

Eftersom det är nytt år, 2010, så har ju vissa nyårs löften. Har ni några? Jag har kommit på några som verkar rätt bra.

1. Sluta äta så mycket snacks som jag gör, minst 1 gång i veckan.
2. Skaffa sim kort på Torvalla.
3. Skaffa gym kort och utnyttja det. (Gjorde inte det förra året!)
4. Lära mig säga nej, och alltid säga sanningen.
5. Plugga hårdare och ta igen det jag skjutit upp,
6. Inte gå för snabbt fram när det gäller killar, till slut utnyttjar dom bara en. Jag har lärt mig en läxa jag fick av syrran, och hon hade rätt från första början. Jag var dum nog och insåg det för sent.
7. Inte slösa pengar!
8. **** ****** ****** *** ********!!!

De är mina nyårs löften. De blev rätt många men man får helt enkelt göra sitt bästa.


GOTT NYTT ÅR PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0