Rörlig bild

Har rörlig bild lektion just nu men har ingenting att göra eftersom vi är klara med våran "Kärleks film". Så just nu chillar jag, Marie och Sandra i hemvisten och gör ingenting. Har verkstadstid efter det här och då ska jag till bilden och jobba och fråga Pia om jag kan ta hem och jobba på den istället. Det är så segt idag asså.

På mattelektionen skulle man göra sex uppgifter att göra som gick på två röda sekunder. Är så himla uttråkad så det är inte sant.

Om ca tio minuter, en kvart ska vi få uppgifter om en musikvideo vi ska göra. Ser verkligen fram emot det faktist, det ska bli kul.

Har inga planer för dagen, kanske städa rummet om jag pallar. Det finns lite att göra hemma men får se om jag ens kommer palla det dårå.

Men nu ska jag avsluta detta så hörs vi senare. P&K ♥

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg :)

2010-02-17 @ 15:14:05
URL: http://fridafroling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0