Påskhelg

Sorry för jag inte uppdaterade mig igår.
Igår gick jag upp vid 10:00/10:30 och åt frukost. Kommer inte ihåg så mycket, gjorde rätt så många småsaker men kommer inte ihåg allt dock.

Jag njöt av vårsolen, gud vad skönt det är med sol och värme nu asså.
Jag och familjen åkte till styvfarmor och åt påsk middag där, fick min choklad ask från mormor, jätte god choklad från Lindh.
Jag är inte förtjust i sill eller fisk över huvud taget så det blev korv, köttbullar och potatis för min del.
Tror nog jag aldrig kommer gilla sånt.

Kom hem runt 23:00 antar jag. Satte på min dumma dator som funkade för första gången på flera dagar, men idag vill den inte. Hann iallafall bränna några filmer och bilder från min fest. Har försökt idag men datorn stängs bara av.

Idag njöt vi av solen igen och lekte med hunden och katterna ute i vårsolen.
Vid 17:00 åkte jag, Cia och Erik hem till pappa för middag och träffade Carinas döttrar och barnbarn, jätte charmiga och söta.
Fick massage av pappa, men till slut blev det inte så skönt för han är så hårdhänt.

Ja, vi kom hem vid 21:30 och väl hemma är moster Birgitta och kusinen Simon flickvännen Sofie på besök. Jag och Cia fick våra födelsedagspresenter av dom, och jag fick påslakan till sängen. Vilket jag behöver så det var en bra present.

Nu är klockan tolv, dags att natta kudde så man vaknar tidigt imorgon. Ska hem till moster #2, Syliva imorgon på påskmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0