Nytt i garderoben och väskan

Sorry för den dåliga uppdateringen igår, men jag blev besviken när jag fick reda på lite saker om två killar jag gillade, men den ena kunde jag själv listat ut.. Nej jag ska inte prata om det, jag ska glömma allt och gå vidare, det är ju så man gör här i livet, right?

Igår var det måndag igen, inge kul med skola igen efter lovet.
Hade bara matte för Kalevi var inte i skolan så vi fick gå.
Jag åkte hem och fixade i ordning mig inför gymmet, hade tänkt köpa gymkort igår men sen såg jag att jag måste ha morsans underskrift så det sket sig, men vi åkte ändå för Tiffany skulle köpa sitt. Men kassan var stängd.
Men instruktören vi hade var så snäll så vi fick gymma gratis denna gång.
Vi körde mest lite kondition och lite armar och ben.

Sen åkte vi hemåt efter lite mer än 1 ½ timme i gymmet.
Mot kvällen blev det inge kul.

Idag har jag shoppat, det var dags!
Det blev needisar, vilket jag är bra på att köpa nu. Men dock inga jeans/jeansleggings. Har hittat ett par balla på H&Ms hemsida, hittade inte dom i affären så jag funderar på att beställa hem dom istället.

Fan vad skönt det var med sol och värme. Våren är här, det känns. Det blev väldigt varmt när jag stod och väntade på bussen så jag tog av mig jackan och stod och solade med mina nya glajor. Detta får mig att längta mer och mer till Grekland i sommar.

Nu blir det "Desperate houswives" och "Cougar town". Ciao!


Underkläder, hudkräm, leggings, två solglasögon, handsprit, klänning,
shortsdress och en klänning.


Röda solglasögon, snyggt! Funtar på att köpa ett par gula också.


Svarta, passar till allt.


Söta klänningar, perfekt till sommaren.
Älskar byxdressen, men innan jag visar mig ute i den ska jag träna benen ordentligt.
Har något att sträva efter nu.


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Riktigt riktigt naiis sommarmåsten du hittat! :O vi får allt ta o åka på shoppingrunda snartt! elr du får iaf va min guide! ;) tihi =D puussss<333

2010-04-13 @ 21:19:48
Postat av: Leia ♥

Fin header. :)

2010-04-14 @ 16:12:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha ja ;) Vi får åka in till stan när jag har mer pengar att shoppa för ;) Ska lägga undan lite pengar till neuLash så man har långa fina ögonfransar hela sommaren ;) <3

Jag ska visa dig runt hela Stockholm i sommar ;) <3<3<<3

2010-04-14 @ 20:24:00
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vart har du köpt shortsdressen? Den var jättefin!

2010-04-15 @ 16:44:28
Postat av: Bella

Ja visst va den :) Jag har köpt den på H&M.

2010-04-15 @ 23:37:31
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0