Ny design

Vad tycker ni om den nya sommar designen?
Jobbade på headern i hela 50 minuter. Det uppstod problem men det löste sig.
Vad tycker ni, blev den fin?

Jag blev ganska nöjd med headern. Allt är taget av mig och jag jobbade i photoshop i skolan.

Men jag kanske ska göra om den, bilden på mig längst ner är inte så "somrig". Sen kanske jag inte ska ha en bild som är roterad som den är. Får leta efter en annan eller ta en ny.
Och den bilden längst upp med jordgubben blev dock inte så lyckad, den ser mörk ut på bilden.
Jag får väl göra om trots allt.

Men nu ska jag bege mig hemåt för Cia ska åka och träna och jag ska passa hunden medans.

Vi hörs senare. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0