Lördags mys

Mamma och jag åkte till City gross där syrran jobbar och jag passade då på att köpa lite godis till filmen jag skulle se på. Men ush vad jag ångrar mig nu, tro mig godispåsen är inte tom, jag är fortfarande mätt sen middan och jag tror jag spyr vilken sekund som helst om jag tar en till godisbit.

Little children, filmen som jag såg, var rätt bra faktist. Dock var den 2 timmar och en kvart lång. Men annars bra handling men den kunde ha varit kortare.

Har läst en massa bloggar idag, bl.a Kissie, Paow, Hugo Rosas, Dessie, Kenza, Blondinbella, Glamourama tjejernas, Paradise hotel Cimon och Jackie. Det blev mycket läsande och roliga klipp.

Men nu är jag as trött och jag bör sova nu för jag kan inte sova bort hela dagen imorgon också. God natt!



Såhär trött är jag, har fortfarande inte tagit bort gårdagens (fredagens) smink.. Illa!


Kommentarer
Postat av: Li

Vacker bild på dig!!

2010-04-25 @ 13:52:56
Postat av: Bella

Haha tycker du verkligen det? :O

2010-04-25 @ 13:55:24
Postat av: Li

Ja!

2010-04-27 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0