Junk

Jag är så mätt kan jag säga!

Idag var det skola, seg och hände nada.
Efter det mötte jag upp Natta och hennes kompis Camilla i centrum.
Jag och Natta köpte födelsedagspresent till Bibbi som fyllde år igår, som vi ska fira på Valborg på fredag.

Sen åkte vi tre till Vegabaren och köpe hamburgare och pommes och sen gick vi hem till Nattas och åt det där. Jag blev propp mätt kan jag säga, det var as gott med Vegabaren! Men gissa vad det blev till middag då, jo hamburgare och pommes.. så typiskt!

Mamma och Anders kom och hämtade mig så vi åkte ner till mitt förra sommarjobb och frågade om jobb, men det fanns inget.. det var fullt där, så det sög ju. Vi får hoppas på landstinget, men jag ska snart skriva om lite på mitt CV strax och lämna det i några affärer här i Haninge. Har bara en månad på mig att fixa sommarjobb, stressad? Nej inte alls.

Vi åkte och handlade också, köpte en mascara som jag velat köpa länge som bara kostade 99kr på Ica, annars kostar den 150kr typ. Sen fick jag Ben&Jerry glass som jag hade tänkt äta på till True blood ikväll, men av någon anledning sa jag till syrran att jag hade köpt det och då tyckte hon att vi kunde äta den när jag ska förhöra henne inför hennes tenta som hon ska ha imorgon...

Jaja, denna dag har varit ett undantag! En massa junkfood, inte bra. Får försöka komma iväg till gymmet imorgon.


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

japp :O de vår du allt ta o "försöka" för annars kommer jag! ;O du vet va vi har pratat om!! ;D haha pusss<3333

2010-04-28 @ 20:09:58
Postat av: Bella

Hahaha du kommer ändå inte komma :'( Jag tar tag i det när DU kommer och hälsar på nästa gång!! De e tråkigt att träna utan dig, man bränner med kalorier när man är med dig ;) Puuussss <333333 Ringer dig efter True blood :)

2010-04-28 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0