Gymmet idag

Ligger i sängen med datorn i knät som vanligt med katten bredvid och Christina Aguilera i högtalarna, så jäkla grym röst hon har!!

Idag var jag och Sandra i gymmet i två timmar, varav uppvärmning och stretchning tog ca 20/25 minuter.
Vi var så duktiga idag. Hennes pappa kom till gymmet också så jag fick skjuts hem sen. Det blev middag direkt när jag kom hem och nu sitter jag vid datorn och väntar på att "True blood" ska börja. Ska nog kolla på förra veckans avsnitt snart också.

Funderar också på vad jag ska göra imorgon. Har inga planer för morgondagen. Vi får se helt enkelt.
Men nu ska jag kolla på förra veckans avsnitt av "True blood". Vi hörs!

Favorit låtarna med Christina Aguilera

Beautiful


The voice within


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0