God natt

Har borstat gaddarna och fixat i ordning mig nu för sängen.

Lyssnar på Beautiful med Christina Aguilera. Har lyssnat på den hela dagen, som jag sagt så älskar jag X-Tina. Kommer ihåg att jag hade en massa bilder på henne på min lunarstorm sida för många, många år sen.

Idag var det skola som vanligt.
Hade matte och rörlig bild. Hände väl typ ingenting. Gjorde några tal på matten och på rörlig bild gick vi igenom manus osv.

Har bara varit hemma och inte gjort nånting som vanligt. Har druckit te när jag haft tråkigt, och kollat på "2 ½ men" och såklart "True blood". Vad ska man säga? Jag älskar den serien.

Finns inget mer intressant att skriva. Ska sussa nu, börjar 10:00 imorgon. På fredag har vi bara en lektion, igen. Min svenska och engelska lärare ska vakta när några ska skriva nationella prov så vi får håltimme, skönt.
Som sagt, så händer det ingenting i mitt tråkiga liv just nu.

God natt.


Saknar mitt långa hår!!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Snygg!

2010-04-25 @ 22:52:02
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0