Glamourama, check

Shiit, hade tänkt skriva god morgon men det är ju alldeles för sent med det. Klockan är ju snart 18:00.

Tiden har verkligen gått snabbt idag kan jag säga. Iförsig så gick jag upp nån gång vid 13:30 för jag kom i säng vid 02:30 inatt för jag kollade ju på 7 avsnitt av Glamourama igår för första gången. Som jag sa, en rolig underhållande serie.

Idag blev det lunch istället för frukost. Det blev fläskfilé som blev över från igår med pasta, mumsigt. Sen satte jag mig vid datorn och kollade på 13 avsnitt av Glamourama till 17:30. Så nu har jag sett säsong 1 på mindre än ett dygn.

Men nu ska jag faktist städa och skära grönsaker till dagens middag, tacos! Sen ska vi åka till ica maxi och köpa godis. Ska tvinga med mig mamma haha.


Glamourama låten Up and away.


Glamourama tjejerna Petra, Anna och Michaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0