En härlig skön söndag

Var kommer alla besökare ifrån? Imorse vid ett tiden hade jag lika många besökare som jag hade totalt igår, nu är den ännu högre. Kan ni nya besökare säga var ni hittade mig? Jag vet ju själv att jag sätter in en länk på facebook lite då och då men där har jag bara folk som jag känner... Hmh.

Idag är det jätte fint väder ute.
Vi har fikat ute i solen och värmen idag, eller dom andra drack kaffe och åt äppelpaj, jag drack gårdagens sodastream läsk.

Tellus fick vara ute på tomten idag så då blev det några bilder med system kameran. Jag känner att jag använder den för lite, den står annars bara och samlar damm.

Efter lite fotande och fikande gick vi hem till familjen Sjöström och tänkte fika där om dom var hemma, och det var dom. Vi gick världens omväg som tog lååång tid, men jag och mamma ville gå förbi våran villa som vi bodde i för fem år sedan.
Gud så länge sen, jag saknar det huset!

Sen fick vi gå hem såklart eftersom Tellus följde med och bilen åkte inte av sig själv. Så idag har det blivit en massa promenerande i det fina vädret, så skönt.

Ikväll blir det en film på trean kl 21:00, någon film med Adam Sandler och Drew Barrymore, kommer inte ihåg vad den handlar om, men ska se den iallafall.

Ush vad tråkigt med skola igen imorgon, längtar verkligen inte.
Vid 16:30 ska jag på en arbetsintervju, då jag ska vara telefonförsäljare, men efteråt när jag fick tiden så kollade jag upp var allt innebär så verkar det vara skit. Så jag ska inte gå på det, jag har ringt och sagt att jag inte kan komma.

Istället ska jag följa med Tiffany till gymmet, hon vill köpa gymkort där. Jippi! Det ska jag också göra, men först boka en till tid med instruktören för vikt och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0