SHOPPING

Idag har jag varit i Nacka forum med mamma och shoppat, köpte fyra tröjor, ett par jeans leggings och nya skor för Tellus har gnagt sönder mina andra, och så köpte vi anteckningsbok och tillhörande mapp. Mer blev det inte till mig. Hade tänkt mig gympa kläder, ett par till skor och några tunikor. Men så blev det inte. Men som sagt när studiebidraget kommer får jag köpa nytt om jag hittar. Vill åka in till stan och köpa kläder hos Ed Hardy, såg på deras hemsida att dom har super coola kläder. Idag insåg jag att jag är lite inne på rockstilen, typ. Men det är ju snyggt!
Ikväll så åkte jag, Cia och Erik och hyrde film och köpte godis, träffade Erik och en till kille från min klass där, helt osminkad och håret i hästsvans, inte snyggt alls och så träffar jag dom såhär.
Ja det var väl det. Ha det så bra. P&K ♥ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0