LÖRDAG & SÖNDAG

Hemma!
Kom hem för ca en timme sedan.
Sov hos Sandra Bl inatt så.

Meningen var att vi skulle på födelsedagsfest hos hennes kompis, men det var helt dött. Så vi gick hem till Sandra vid 22:30. Det slutade med att vi kollade på film som gick på TVn och åt chips och popcorn och drack vodka med cola. Sen blandade hon oboy med vodka och det var skit gott. Så det är våran drink, nästa gång ska vi ha grädde på haha. Prova själv. Det är skit gott.
När filmen var slut släkte vi allt och bara låg i sängen och pratade, haha OMG minnen minnen asså, vi ska absolut inte ta upp ämnet men jag skäms än idag.

Vid 11:00 imorse tvingade Sandra upp mig ur sängen för att äta frukost.
Morsan, Anders och Madelene kom och hämtade mig vid 13:30 typ, slutade med att vi satt i vardagsrummet och fikade och snackade så himla mycket.

Är fortfarande trött, har tagit hand om nytvättade kläderna, snart kommer det ännu mer. Har t.o.m hunnit städa rummet lite. Funtar på att gå och sova sen äta middag och sen åka och sola. Ja det ska jag göra.
Ha det bra. Ciao ♥



Har hoppat i myskläderna.


Gårdagens facelook. Ingen bra bild direkt.


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin!

var tog ditt hår vägen?

2009-10-11 @ 17:36:28
Postat av: Bella

Haha det undrar jag med :O

2009-10-11 @ 18:35:47
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0