Me goes lesbian? Why not!

Oj då. Ser att statistiken har ökat. Inte för att jag gjort eller skrivit nåt speciellt men så är det.
Är van vid att ha typ fem läsare om dagen, bryr mig faktist inte så mycket. Bloggar för att skriva av mig lixom. Men nu står det 20+. Kul. Vart kommer ni ifrån? Hur hittade ni hit?

Ja, lyssnar på Michael Jackson och pratar med en av mina mostrar på facebook. Haha säger bara det, i min släkt kan man prata om precis allt. Det är så kul. Det är som att prata med sina bästa vänner.

Jag och Moa pratade tidigare idag om att killar är skit, då kom jag fram till att jag borde bli lesbisk och hitta en snygg tjej att strula med istället. Så skrev jag på facebook "Me goes lesbian? Why not!". Det slutade med en het konversion mellan mig och moster Sylvia haha!

Men just nu pratar jag faktist med en kille, som jag ska träffa imorgon. Mysigt! Får se vad som händer. Kiss kiss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0