Fram och tillbaka

Shulelul.
Vad tror ni jag gör? Lyssnar på the one and only Mr Jackson. Kan inte sluta lyssna på hans musik, han är en gud.
Men jag tänkte inte skriva om det utan om dagen som gått.

Dagen började med bild, så tråkigt det bara kan bli, sen hade vi engelska men det var bara jag, Moa, Malin, Marie, William och en till som kom till lektionen. Men vi satt bara mest och pratade hela lektionen.
Efter det gick vi till centrum och åt på tacobar, köpte caffe cool på donken och gick tillbaka till skolan för att gå på sista lektionen, men vi hade håltimme. Vilken tur, för det var datakunskap och jag hade inte gjort läxan, dumt av mig jag vet. Men ska göra den under veckan så jag klarar av provet.
Asså allvarligt, det enda vi gör på datakunskapen är prov och plugg inför prov, det är sååå tråkigt.

Christopher var hemma och han ville att jag skulle komma, så jag åkte dit och myste i två timmar. Sen skulle jag tillbaka till skolan för att möta upp Moa och han skulle iväg.

Men jag mötte Moa vid hållplatsen vid mig.
Så idag har vi ätit tacos till middag också, lyssnat på musik, kollat på våra "Random" videos, kollat på idol och haft det rent ut sagt kul.

Haha, måste berätta.
När vi sitter och kollar på idol så ska Moa gå på toa, när hon låst dörren skriker hon " WIIIE" så det hörs ut. Jag och mamma började as garva. Moa och hennes kommentarer asså, ja nåt är inte rätt i hjärnkontoret. Mamma tyckte iallafall om henne, det förstår jag. Tjejen har sjukt rolig humor och är inte rädd för att göra bort sig. Ja eftersom hon inte har en mobil så smsade hon från min mobil och tog slut på mina pengar, adjöss till 25 spänn där.

Men jag ska ändå till centrum en snabbis imorgon och gå in på apoteket och köpa en grej, så jag kan köpa påfyllning samtidigt. Det blir nog bra. Men måste avsluta nu så jag får sova inatt. God natt.



Haha som Moa säger, hon är inte fotogenik. Kanske inte alltid, men söt är du alltid :)


Suddig bild, men den enda bilden som togs på oss idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0