Äntligen lite SNÖ till VINTERN!

Hey! Gud vad trött jag är, ska gå och sussa efter inlägget.
Idag är det måndag igen, dvs back to school. Alltid lika tråkigt! Men man måste ju gå.
Inte hänt så mycket idag. Gick ut med Tellus när jag kom hem och så fotade jag en massa. Sen kom en kompis hit 19:30 och gick vid ca 22:30.
Fick också laga maten idag, så det blev korvstroganof med ris, inte så lyckat haha.

Glömde skriva ett inlägg igår så här kommer det.
Igår var det söndag, och då sov jag och kollade på TV sen vid 18:00 var jag, Cia, Erik, pappa och Carina på julbord med farmor och farfar och Company.
Vad ska jag säga om det? Visst man har inte träffat sin släkt (pappas sida) på ett år och så kan man inte bete sig ordentligt. Bete sig ordentligt ska jag väl inte säga men, aa det är en konstig stämning fortfarande.

Det var väl det jag hade att säga just nu. Men klockan börjar bli sent och jag börjar 09:00 imorgon så jag måste duscha och göra mig i ordning inför natten. P&K ♥


Utanför mig imorse.


Utanför mig imorse.


Utanför mig imorse.


Tellus gillar att gräva ner sig i snön. När vi kom in var han full med snö i ansiktet.
Cute or what!?


På promenad.


Tellebalulus skulle hämta en snöboll här. Dum som han var!


Ush vad blek man är. Hatar vintern!
Tiffany, jag följer dig mer än gärna och solar. Jag hör av mig på telefonen imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0