En lugn måndag

Hur mår alla? Själv är jag fortfarande lite sjuk. Det kliar som fan i näsan hela tiden och så nyser man, på morgonen vaknar man med att näsan är helt igentäppt och läpparna helt gläggiga och helt torr och kliar i halsen. Inte bra asså. Men jag blir ju aldrig frisk!

Idag har det inte hänt så mycket. Följde med mamma, Kristina, Dan och Ronja till centrum och kollade i affärer och fikade, eller jag åt rättare sagt foccacia till lunch, alltid lika gott.

Sen har jag och Kristina umgåtts mycket idag, vi har googlat på bengaliska katter (världens störta katt) som är sjukt jävla söta, vill själv ha en, och kollat på en massa roliga och fina klipp på youtube. Har haft jätte kul idag.

Försöker på tag på en person men han är skit seg på att svara helt plötsligt, annars brukar han bomba med sms och på msn. Aja, får se om man får tag i honom imorgon då.

Nej men jag ska strax gå och lägga mig börjar bli trött. Ska till centrum med Sandra Bl imorgon och köpa nyårs klänning. Får tigga lite pengar av mamsen, eller LÅNA rättare sagt. Hoppas hoppas hoppas det funkar. Ska nog köra lite puppy face, right?


Bengal katten är den största katten i världen, finns i två täckningar och i två
färger. Guld nyans och silver. En sån jävla cool ras. Don't yall think?


Asså så go så det är inte sant! VILL HA VILL HA! Så jävla söta. De guldiga
katterna har blåa ögon även när dom är vuxna, och de silvriga har gröna ögon.
Vill så ha en guldig. Bedårande fina och söta!


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Guud asså va ubersöta katter!! =D hoppas du frisknar ti snartt! sj har ja inte så värst kul heller, har ju endel att ta igen i skolan du vet =/...men hoppas vi kan ses snart gumsan! =D puss på tråkigheten! ;* <33

2009-12-29 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0