Det är kalas

Cha cha! Kom hem alldeles nyss från Huddinge. Var där och firade min styvfarmor som fyller 65 år idag. Så det blev kaffe, glögg, tårta, kakor, choklad och presenter. Det togs en väldans mycket bilder, men dom togs med Eriks och Annikas kameror.

Idag var det skola som vanligt. Fick tillbaka våra matteprov, fick G. Men jag är nöjd iallafall, för jag var så stressad när jag gjorde provet för jag gjorde ett annat prov precis innan. Var två poäng ifrån VG så jag är rätt så nöjd. Men till våren ska jag satsa på VG och plugga ännu mer. Det ska bli mitt nyårslöfte.

Efter skolan gick jag hem. Då satt mormor i köket ensam, medans Erik satt uppe framför sin musik spelare och lyssnade på hög musik. Då började jag baka havrebollar. Sen när det var klart kollade jag på TV och åt några. Men än finns det kvar, wow!

Nej men klockan är snart 23:30. Ska hoppa i bingen nu. Men har ju bara en lektion imorgon som börjar 12:00 eller 13:00. God natt. Dröm sött, vakna blött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0