EN TRÄFF

Har tyvärr missat att skriva inlägg vissa dagar, som igår tex. Jag hade besök här sen var jag på yoga, och så orkade man inte sätta på datorn ens för man var så jävla trött. Igår började jag så tidigt som 08.10 och slutade 13.30 typ, fick gå tidigare från tyskan. Sen drog jag med Dzejna till centrum hon skulle köpa ett par jeans, och vi gick också runt i varje affär och frågade om dom sökte sommarjobbare, men alla nekade föruom en. Får väl jobba på CV idag kanske ;) sen kom Becca&Jojjo också. Så vi var med dem en stund, sen skulle jag dra för jag skulle möta upp Dennis vid handenterminalen, så vi åkte hem till mig och "kollade på film" ;) mer berättar jag inte. Haha! Sen vid halv sju var det yoga med mamma och Tiffany på friskis&svettis. Sen åkte vi hem, åt mat och kollade på tv. Ja så såg min dag ut igår :)

Idag då, ja det är först skola. Slutar 15.15 idag, och 17.30 ska jag ha utvecklingsamtal (HJÄÄLP!!). Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske drar till gymmet, och så ska man plugga matte. Har nationella i matte B på torsdag. Man vill ju inte få IG. Ne nu ska jag röra mig mot bussen, ha en bra dag! :) Ha det bäst bäst bäst. Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: malin

Svar: Japp, det var rätt :)

2009-04-21 @ 21:05:54
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0