EN DAG PÅ GRÖNAN

Den här dagen har varit sjukt rolig! Jag, Sarah, Natta och Camilla åkte in till Grönan idag, var där tre. Traditionen är ju såklart att åka pop expressen först, men kön var sjukt lång, fick vänta i 50 minuter att få åka den. Efter pop expressen åkte vi extreme, det var tillochmed längre kö till den, man blev knuffad från alla möjliga håll många trängdes, hade verkligen lust att slå ner dom asså. Men jag blev förbannad och orkar såklart inte vänta så jag trängde mig fram, haha då tog det 30-40 minuter tills vi fick åka. Och i kön träffade vi sköna killar, lite påverkade var dom men ändå.

Jag: - Asså det bränns i ansiktet.
Sarah: - Har du ingen foundation?
Jag: - Nej har inte haft det på jättelänge.
Kille 1: - Du är söt utan foundation.
Jag: - Haha tack.
Kille 2: Helt ok, snygga bröst.


HAHAHA, och det sa dom hela dagen. Dom var rätt roliga men knäppa.
Efter extreme gick vi och åt våffla, jätte gott. Sen så åkte vi Insane. Det var sjukt lång kö, stötte på killarna där, vi ställde oss med dom. Men vi blev tillsagda att ställa oss sist i kön. Så vi fick ställa oss sist och kom in i "husets ingång" efter 20 minuter, sen så fick man stå i den sjukt långa kön där inne i 40-50 minuter sen var det våran tur att åka. Haha när vi står i kön så ropar killarna "Helt ok, snygga bröst" jag, Sarah & Natta börjar asgarva och alla andra kollade på oss. Lite pinsamt men skit samma. Insane var rolig, det tog 75 sekunder att åka Insane. Man var uppochner och det gick så jävla snabbt. Skrek hela tiden, efter åkturen var jag helt slut. Kan se bilderna nedan. HAHA!
Efter Insane gick vi in i spökhuset, för första gången i mitt liv. Asså OMG det där var första och sista gången jag går in dit. Det var ju sjukt läskigt. Jag skrek nästan hela tiden och letade efter utgången, men man var ju tvungen att gå igenom hela skiten innan man kunde gå ut.
Ja, efter det så köpte vi sockervadd, och Sarah vann en stor center! Sen drog vi till Hötorget och åt middag. Hade det jävligt skoj på Grönan idag, men hela dagen gick ju åt till att stå i kö, det var det värsta. Nästa gång ska jag skolka från skolan och gå på grönan istället, då hinner man med myyycket!
Klockan är nu tio i tolv, ska gå och lägga mig nu. Pusspuss!


Sarah och Natta på tåget.


Natta, Sarah & Jag på Pettson och Findus värld. Mohaha!


Den nya heta attraktionen Insane.


Här började kön till Pop expressen. Det tog lååång tid!


Jag i väntan på att få åka Pop expressen.


Jag och Natta i kön till Pop expressen.


Pop expressen!


Tog lite kort när vi åkte, ni kan se Natta till höger! xD


Jag & halva Sarah i Pop expressen.


Camilla och Natta!


Här är dom två igen! Haha!


Jag & halva Sarah åker Pop expressen.


One of my favorites: Extreme!


En del av den feta kön, och mycket folk bakom!


Natta och "Helt ok, snygga bröst"-killen, tror han hette Danne.


Jag & Natta i kön till extreme.


Sarah, jag, Natta och Camilla i kön till extreme.


kön till Insane.


Jag & Sarah i kön till Insane.


Kön till Insane, låååång kö.


Sarah efter åkturen med Insane. Haha!


Jag efter åkturen med Insane. Ser helt slutkörd ut! Haha!


Rätt så fin utsikt fick man efter åkturen.


Sedan blev det spökhuset för första gången i mitt liv. Går ALDRIG in dit igen!


Grönalund halv åtta.


Miss Glader vann en stor center också. Räknade ut att det finns 27 stänger i den.


Efter grönan åkte vi med färjan över till Slussen. Fint!


Jag & Sarah på färjan.


Sedan blev det tacotallrik på Söderhallen på Sergels torg.


Kön till Insane - första delen.


Kön till Insane - andra delen.

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: Julia

Verkar som det var en superduper bra dag :D



KRAM

2009-04-28 @ 21:00:43
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0