Du är mitt allt ♥

Dennis Fröling, var ska jag börja? Första gången vi träffades var underbart, det var den bästa dejten jag någonsin varit på. Vi var tysta nästan hela dagen, men ändå var den underbar. Vi gick i Kungsträdgården, åkte Djurgårdsfärjan tog en fin promenad längs Djurgården och försökte sedan hitta till Stureplan men dit kom vi aldrig för vi gick vilse. Kommer aldrig glömma den dagen!

Du är den underbaraste människan jag nånsin träffat och jag är sjukt tacksam att du finns i mitt liv. Dig vill jag aldrig leva utan, du är mitt liv och kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer.
Du ska veta att jag inte älskat någon så mycket som jag älskar dig. Du kom in i mitt liv då jag inte mådde så jättebra och gjorde det tusen gånger bättre. Med dig är jag lycklig, du gör mig lycklig. Du är guldvärd för mig och planerar min framtid med dig.

Du är mitt första riktiga förhållande, min stora kärlek jag aldrig släpper taget om! Med dig vill jag skaffa min första lägenhet med, hus, barn, djur - allt! Jag älskar dig något oändligt mycket och jag vet att det kommer vara du&jag för alltid. Du är den perfekta pojkvännen för mig och vi kommer leva våra liv ut, jag vill dra mitt sista andetag med dig vid din sida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0