Helgen!

God dag (morgon) :) Idag gick jag och Dennis upp runt 13:30, det kändes som att klockan vore 9:00. Så då fick vi gå upp direkt och jag tog en skön dusch. Just nu håller lillebrorsan Niklas på och byter rum med föräldrarna, undra vad pappa Peter kommer säga när han kommer hem :p
Ska jag berätta lite kort om de senaste dagarna? Ja jag gör väl det.

Onsdag: Började med nationella i matte kl 08:00, det kändes som det gick bra :) Fick sluta tidigare också för vi hade matte sista lektionen men den var frivillig så gick inte på den + Dennis var hemma och väntade på mig. Så det blev bara mys med älsklingen resten av kvällen.

Torsdag: Då följde jag med Dennis och hans familj på tv-inspelning till Gäster med gester. De som var med var Lena Philipsson, Morgan Alling, Lina Hedlund, Peter Magnusson, Christine Meltzer, Maria Lundqvist och två till som jag inte kan namnen på. Det var jättekul! :D

Fredag: Dennis fyller 19 år! Han fick sin efterlängtade iPhone, känner mig nu mobbad :( I princip alla har touchmobil medan jag har en med knappar som de andra retar mig med + uppfällbar. Nu blir ju jag sugen på iPhone bara för det :p När jag åkte till Dennis igår så störde jag mig på människorna på tågen, alla hade en touchmobil eller det var väldigt få som hade knappmobil..
Dennis ville inte gå ut igår så vi stannade hemma och fikade och kollade på Big brother och film, och som vanligt somnade jag.

Planer för idag: Dennis vill gå ut idag, men då får han ju ringa runt och fråga men han har inte gjort det än. Fick även precis ett sms från Jennie som frågar om vi vill grilla hos de ikväll. Så vi får se hur det blir idag!

Dessa armband fick han av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0