Helgen

Detta har då hänt mig de senaste dagarna!

Fredag: Då var jag hemma en kort stund, sen runt 18:30 åkte jag hem till Sandra BR och badade jacuzzi med henne och Tiffany. Vi badade i ca 3½ timme, det var underbart skönt och roligt att få träffa sina bästa vänner och prata om allt mellan himmel och jord :) Har saknat de alldeles för mycket! Måste träffa de så mycket jag kan i sommar, har ett jobb att sköta, längtar!! :D
När jag åkte därifrån runt 23:30 mötte jag upp Dennis i Handen och åkte sedan hemåt kollade på film och åt popcorn, som vanligt somnade jag :p


Lördag: Då var vi bara hemma och tog det lugnt. Kollade på en skum film, Wakewood. Träffade även Rodney från Big brother när vi skulle gå och handla snacks i Brandbergen centrum.

Söndag: Då var det ju såklart mors dag! Det blev fin middag och tårta och kaffe till fika. Moster Sylvia och knodden Kendra kom över också. Dennis var bort under dagen då han hjälpte sin mormor med att flytta, men han kom tillbaka till fikat.

Måndag: Då åkte älsklingen hem :( Och jag hade friidrottsdag i skolan. Jag hoppade längdhopp och kastade kula. Det var ganska kul men var inte direkt så jättebra haha :p Laddade även ner de avsnitt som fanns ute av Hellcats, har nu alla förutom en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0