Glad peppad tjej

Sådär ja nu har jag kollat på Big brother, check! Kollade nyss schemat och vi har ingen tyska imorgon så jag får en timmes sovmorgon wie :D Då börjar jag 09:00 och slutar 14:50. Rätt skönt ändå! Men funtar på att gymma imorgon istället för på onsdag, för då kommer Dennis hit och vi ska till Sandra BL på eftermiddagen.

Det blir nog gymmet imorgon. Åh det känns så skönt att börja träna igen, har sagt det tusen gånger att "nu jävlar börjar jag på riktigt!" men det har alltid slutat med att jag tröttnat och sakta ner.. Men vafan, det är fyra veckor kvar till sommarlovet så nu ska man plåga sig själv. För fanken!

Woupsi! Vet ni vad? Kollade precis mitt konto och jag har spenderat 560kr idag :O Jag har köpt en maskara (mina andra är slut), nagelförstärkare (behövdes! mina naglar går sönder så fort dom blir långa), leggings (dom går sönder stup i kvarten), ugglaörhängen (matchar min ring och örhängena är sällsynta!) och comviq kontant påfyllning 195! Ja det är väldigt lätt hänt. Får inte spendera mer nu, ska ju ut i helgen och måste ha pengar tills dess.

Men nu ska jag ta och fixa min kalender lite och sen lägga mig i sängen och ha telefonsex med min man :D Godnatt! ♥  

Glad och peppad Bella :D

Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Åh, dundertack! :D

2011-05-03 @ 07:43:34
URL: http://sadeta.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Haha ja precis! Gott.. :D

2011-05-03 @ 15:30:29
URL: http://itismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0