De senaste tre dagarna!

Ojdå, ser att jag inte bloggat sen i torsdags men här kommer det kort om helgen!

Fredags: Hade skola från 9:00 till 10:50, men stannade kvar för att göra klar och lämna in uppsatsen. Skönt att det är över nu! :D Sen kom Dennis hem till mig, vi lagade middagen då det blev enchiladas, första gången det blev bra men det var ju faktist bara jag som lagade :O Sen på kvällen blev det utgång med Jocke och Jennie på 360. Innan så drack jag och Dennis hos Cia och Erik men de ville inte följa med. Men jag hade det skitkul ute, liiite drama blev det men det behövs inte tas upp här på bloggen.

Lördags: Då var Dennis och jag bara hemma och var bakfulla, mådde illa och åt pizza. Hade myskväll med filmer och chips och dipp och cola.

Söndags: Då var vi hemma en stund på dagen, senare åkte vi och familjen till familjen Eriksson/Buddenbaum i Tyresö på middag, det blev grillat, ytterst gott!

Idag: Började 08:30 och slutade 14:00. Gick från skolan till Torvalla och tog bussen därifrån till Brandbergen där jag hämtade ut mina datorväskor som kommit :) Sen gick jag hem till mig. Funtar på att ta cykeln till skolan imorgon om det är fint väder :) Gymmade inte idag för har pollenallergi och det är som att vara förkyld, jag nyser hela tiden och kan knappt andas med näsan :O Får se om jag gymmar imorgon istället! Men nu ska jag ta hand om tvätten iallafall, hörs senare.

Är mycket nöjd med väskorna. Den svarta kostade 179kr och den vita blommiga kostade 99kr. De kommer ifrån billigteknik.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0