Bra dag!

Idag var det inte alls lång skoldag. Började 09:00 och slutade 13:00, så skönt! Vi hade ingen svenska eftersom läraren är bortrest och engelskan behövde vi inte gå på dom som inte skulle göra muntliga nationella. Så det blev gymmet tidigt idag så det var perfekt! :D Gymmade i en timme då jag var på steppen 5 min, cyklade 20 min, gjorde en benövning och tre armövningar, 60 situps och armövningar med fria vikter. Så nu känner jag mig pigg och stolt :D

Har nu ätit knäckebröd med tomat, citronpeppar och oregano på, jätte gott! Det var första gången jag provade med oregano på och det var supergott. Prova själva istället för att äta vitt (onyttigt!) bröd.

Det har varit en bra dag idag! :) Men minus är ju det jäkla vädret. Vem har beställt snö (!?) och regn. Inte kul, fick gå med en ful tjocktröja till skolan idag så det blev väldigt trångt när jag hade jackan på mig..

Men nu ska jag gå och ta en dusch. Hörs!


Kommentarer
Postat av: elin

Tack! Haft en bra dag?

2011-05-03 @ 18:04:23
URL: http://elinkristensson.blogg.se/
Postat av: elin

Tack! Haft en bra dag?

2011-05-03 @ 18:05:11
URL: http://elinkristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0